Завдання реалізації |
Показники досягнень |
Реєстрація показників, засіб застосування |
Допущення факторів ризику, впливу на хід виконання і успіх вирішення |
1. відстеження соціального замовлення дитини і її сім’ї для визначення характеру і якості освітньої послуги |
Наявність виявленого замовлення на додаткові освітні послуги |
Анкетування в травні та червні; |
Плюс: відношення жителів міста до БШ, яке базується на достатньо-високому рівні роботи, забезпечує вияв соціального замовлення. Мінус: неоднорідність батьків по рівню освіти, соціального стану і рівня культури. |
2.Сприяти розвитку програм та гуртків сучасної хореографії і масових заходів для сімейного дозвілля |
Задоволення соціального замовлення різних груп замовників; |
Місце в рейтингу міста та області |
Плюс:
|
3. До 2015 року збільшити число довготривалих програм |
Наявність збільшення груп вищого рівня навчання. |
Дані мережі гуртків. Дані атестації керівників гуртків. |
Мінус: |
Науково-методичне забезпечення виконання ППРЗ |
|||
1. забезпечити проведення моніторингу якості освітніх послуг, в тому числі і на базі ЗОШ |
- забезпечення виконання навчальних програм; |
-Результати конкурсів методичних розробок; |
Плюс: мотивація до успішного проходження атестації; |
2. до вересня 2013 р. активізувати введення в навчальну програму сучасних методів і форми роботи, в тому числі інформаційно-комунікаційні |
- науково-методичний рівень педагогічного колективу; |
Дані атестації керівників гуртків:
|
Плюс: наявність системи підвищення кваліфікації; Мінус: орієнтація системи підвищення кваліфікації на шкільно-урочну, велика кількість методичної літератури стосується ЗОШ. |
КАДРОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ |
|||
1. Яскраво виражена мотивація педагогів в режимі розвитку БШ |
- проектування і реалізація нових програм в залежності від соціальногоо замовлення; |
Результат аналізу, хід виконання програми. |
Плюс: підвищення рівня професіоналізму педагогів, методиста;
Мінус: |
2. Мотивація педагогів через підготовку до атестації – курсова підготовка, участь в конкурсах, семінарах, фестивалях. |
Високий методичний рівень половини педагогів закладу. |
Дані атестації педагогів; |
Мінус: очікувана втрата підготовлених керівників гуртків;
|
КОНТИНГЕНТ ВИХОВАНЦІВ |
|||
1. До 2014 року забезпечити більш сталий контингент в групах основного та вищого рівнів навчання, особливо хлопців |
Залучення до позашкільної освіти дітей середньої та старшої вікової категорії. |
Дані складу контингенту (журнали гурткової роботи) |
Мінус: надмірне завантаження програмовим матеріалом в ЗОШ та додатковими заняттями (репетиторство). |
№ п/п |
Назва проекту |
Контингент |
Реалізація |
ВИХОВАЦІ |
|||
1 |
«Гуртківець року» |
Вихованці основного та вищого рівня навчання |
Конкурс за право називатись кращим |
2. |
«Дебют» |
Вихованці першого року навчання |
Презентація першого успіху дитини на виставці концерті в творчому змаганні |
3 |
«Діти творці» |
Обдаровані діти |
Підтримка талановитих дітей |
ПЕДАГОГИ |
|||
1 |
«Модель педагогічної майстерності» |
Педагоги БШ (основні та сумісники) |
Підвищення якості освітніх послуг (розробка навчальної програми та заняття на конкурсній основі). Підведення підсумку – вересень 2015р. |
2 |
«Школа» професійної майстерності педагогів позашкільної освіти |
Педагоги БШ (основні та сумісники) |
Професійний ріст педагогів, підвищення мотивації |
БАТЬКИ |
|||
1 |
«Сім’я в Будинку школярів» |
Батьки (представники дитини) – виховуємо разом |
Підвищення якості виховання за рахунок співпраці з батьками |
|
|
|
|
Педагоги |
Вокальні та хореографічні колективи |
Прикладного мистецтва |
Міський конкурс педагогічної майстерності «Шукаємо молоді, педагогічні таланти» |
2011р. – |
2011р. – |
Обласний конкурс методичних розробок |
2012р. - 4. Всеукраїнський дитячо-юнацький фестиваль-конкурс естрадної пісні «Різдвяна зіронька»: |
2012р. - |
Міський фестиваль художньої творчості педагогів позашкільної освіти м. Мукачева «Визнання» |
2013р. – |
2013р. –
|
Міський професійний конкурс педагогів позашкілля |
2014р. – |
2014р. – |
|
2015р. – |
2015р. – |
№ п/п |
Заплановані заходи |
Засоби |
Термін виконання |
1 |
Заміна вікон на пластикові |
використання коштів спецрахунку |
2011-2015 рр. |
2 |
Проведення поточних ремонтів при підготовці до нового навчального року |
використання коштів спецрахунку |
2011-2015 рр. |
3 |
Оформлення кабінетів та забезпечення відповідним обладнанням |
використання коштів спецрахунку |
2011-2015 рр. |
4 |
Санітарна побілка кабінетів № 4,12 |
використання коштів спецрахунку |
2011р. |
5 |
Заміна дверей запасного виходу на пластикові |
використання коштів спецрахунку |
2013р. |
6 |
Капітальний ремонт каб. № 11 |
використання коштів спецрахунку |
2013р. |
7 |
Придбання комп’ютерної техніки в методичний кабінет |
використання коштів спецрахунку |
2012р.; |
8 |
Забезпечення творчих колективів сценічними костюмами та взуттям |
використання коштів спецрахунку та благодійних коштів |
2011-2015 рр. |
9 |
Забезпечення періодичною пресою та методично літературою |
використання коштів спецрахунку |
2011-2015 рр. |
10 |
Оплата підвищення кваліфікації педагогічних кадрів |
використання коштів спецрахунку |
2011-2015 рр. |
11 |
Поповнення спецрахунку закладу для розвитку матеріально-технічної бази. |
розширення різнобічного надання платних послуг в освітній діяльності |
2011-2015 рр. |