Про дитячу раду
Мета дитячого самоврядування
ДИТЯЧА РАДА
Принцип – «Самі вирішили, самі зробили, самі відповідаємо».
Що нас об’єднує - прагнення зробити життя змістовним, радісним, цікавим, бажання діяти разом.
Що для нас найдорожче – свобода думки, особистість.
Про кого турбуємося - про менших і слабших за нас, одне про одного та про тих, хто в біді.
Що нам допомагає жити - гра, фантазія, вигадка, те, що ми вирішуємо і робимо самі.
Ми співпрацюємо - з усіма, кому зрозумілі і не байдужі наші інтереси, справи, хто готовий нам допомогти.
Ми самі вирішуємо - які справи, свята нам проводити.
Якщо ти з нами - знайдеш друзів серед ровесників і дорослих, зможеш проявити себе, не залишишся сам у роботі та біді.
Дотримуйся правил:
Створення Дитячої ради в
Будинку школярів передбачає:
- повагу до особистості гуртківця;
- особливу організацію діяльності, яка породжує у гуртківців потребу в самоврядуванні;
- конкретну методику залучення учнів до процесу творення;
- дружні, товариські, довірливі стосунки між педагогами й учнями;
Ефективність Дитячої ради
Будинку школярів забезпечують:
- аналіз його діяльності як важливої ланки педагогічного процесу;
- визначення основних напрямів співпраці;
- доброзичлива вимогливість і піклування про гуртківців, педагогів;
- управління стосунками між педагогами й гуртківцями;
- корекція діяльності педагогів, що співпрацюють з різними видами самоврядування;
- довіра до самоврядування;
- підтримка за будь-яку ціну ініціативи з боку самоврядування;
- стимулювання через схвалення й узгодження адміністративної дії (наказу) з органами самоврядування.
Кодекс честі гуртківця Будинку школярів
Пізнавати себе, свої здібності і постійно вдосконалюватися.
Пізнавати, берегти, любити рідну Україну, край, природу.
Шанувати гідність старших, власну гідність, дбати про молодших.
Бути добрим, справедливим, чемним в ставленні до себе та інших.
Дбати про здоров’я і особисту гігієну.
Дотримуватися норм етикету, культури поведінки, Статуту Будинку школярів.
Досягати успіхів, керувати волею та часом.
Краще віддати своє, ніж взяти чуже.
Пам’ятати, що людина – творець свого життя.