Мукачівський будинок шкорів. БШ
Мукачівський БШ
  • Мукачівський БШ
Мукачівський будинок шкорів
МЦДЮТ » Архів новин » Положення про Всеукраїнський фестиваль естрадної пісні "Різдвяна зіронька 2015"


Календар подій

«    Березень 2024    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Голосування

Популярне





Ми в соціальних мережах





Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Положення про Всеукраїнський фестиваль естрадної пісні "Різдвяна зіронька 2015"

ЗАПРОШУЄМО
на  Всеукраїнський відкритий
дитячо-юнацький  фестиваль-конкурс
естрадної пісні «Різдвяна зіронька-2015»

 

З 09  по  12 січня   2015  року у  м. Мукачеві  відбудеться Всеукраїнський відкритий дитячо-юнацький фестиваль-конкурс естрадної пісні „Різдвяна зіронька -2015” (методичні рекомендації  додаються).
До участі у фестивалі запрошуються вихованці, учні позашкільних, загальноосвітніх, професійно-технічних навчальних закладів, а саме: солісти, дуети, тріо та вокальні  гурти  (до 8 учасників)  віком від 7 до 21 року включно.
Фестиваль  проводиться  у  два етапи:
І етап − відбірковий (заочний) та очний (для Закарпаття).
ІІ етап − фінальний (очний).
Для участі у фестивалі необхідно до 10 грудня 2014р. подати організаційному комітету заявку (форма додається) на електронну адресу: BSH.07@mail.ru
Заїзд учасників фестивалю − 09 січня 2015 за адресою: м.Мукачеве  Закарпатської області, вул. Маргітича (Московська), 11, Будинок школярів.
Проїзд від залізничного вокзалу: маршрутним таксі № 12, 2, 14, 17  до зупинки "Центральна”.
Від’їзд учасників фестивалю – 12 січня 2015 року після 14.00. Просимо завчасно придбати квитки  на зворотний шлях.
Відповідальність за життя та здоров’я дітей покласти на осіб, що супроводжують. Витрати на відрядження учасників (другого очного етапу) здійснюються за рахунок організації, що відряджає.
Додаткова інформація за телефонами: (03131) 2-15-04; (контактні особи – Готюр Лариса Богданівна - моб.: 066 378-45-25, Ткач Олена Дмитрівна − моб.:  095 130-69-57). Сайт Мукачівського Будинку школярів: http://mbsh.com.ua

 

 

 

Додаток

 

 

Інформаційно-методичні рекомендації щодо проведення Всеукраїнського відкритого дитячо-юнацького фестивалю - конкурсу естрадної пісні „Різдвяна зіронька - 2015”


1. Мета та завдання
1.1 Всеукраїнський відкритий дитячо-юнацький фестиваль - конкурс естрадної пісні „Різдвяна зіронька 2015” (далі Фестиваль) проводиться  з метою підтримки, розвитку та популяризації вокального мистецтва, збагачення  юних  виконавців  естрадної  пісні новими  творчими  здобутками.
1.2. Основними завданнями фестивалю є:
- пошук і підтримка талановитих дітей, підлітків та юнацтва;
- виявлення обдарованих виконавців, які створюють власний художній образ;
- формування високохудожнього смаку, а з тим і попиту на музичні твори
високого художнього змісту;
- естетичний і духовний  розвиток юного покоління;
- залучення поетів, композиторів, діячів мистецтва до роботи з обдарованими дітьми та підлітками.
2. Організатори Фестивалю
Український державний центр позашкільної освіти, Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України,  департамент освіти та науки  молоді та спорту  Закарпатської обласної адміністрації, управління освіти Мукачівського  виконавчого комітету, Мукачівський Будинок школярів.
3. Учасники фестивалю
3.1. До участі у фестивалі запрошуються солісти, дуети, тріо та вокальні гурти (до 8 учасників). Вік учасників від 7 до 21 року.
У вокальному гурті дозволяється не більше 1/3 складу поза віковим цензом.
3.2. Фестиваль проводиться серед дітей та молоді чотирьох вікових груп:
для солістів  дуетів,  тріо:
7 – 9 років (молодша вікова категорія) група "А”
10  - 13 (молодша вікова категорія) група "Б”
14 – 16 років (середня вікова категорія);
17 – 21 років (старша вікова категорія).
для ансамблів:
8 – 12 років (молодша вікова категорія);
13 – 16 років (середня вікова категорія);
17 – 21 років (старша вікова категорія).

3.3 Склад делегації: 1 керівник та до 8 вихованців. Чисельність делегації може корегуватися. Учасники віком до 16 років (індивідуально заявлені) прибувають на Фестиваль лише із супроводжуючою особою.

4. Порядок проведення Фестивалю
4.1 Фестиваль проводиться в два етапи:
І етап заочний – 10 грудня  2014 року
            очний – 03 січня 2015 року   для  учасників із Закарпаття.
ІІ етап конкурсний (заключний) – 10 - 11 січня 2015 року
4.2.  Учасникам Фестивалю необхідно підготувати для заочного етапу дві  пісні (одна пісня обов’язково українською мовою); фонограма має бути записана на СD або міні диску (плюс).
4.3 Учасникам Фестивалю для  ІІ конкурсного етапу необхідно підготувати дві різнопланові пісні (одна пісня обов’язково українською мовою); фонограма має бути записана на СD або міні диску (мінус). Додатково мати із собою запис фонограми на флешці.
4.4 Інформація про результати І-го етапу (заочного конкурсу) буде надана у телефонному режимі 12 грудня  2014  року     за запитом учасника.
4.5. Конкурсантам  необхідно   до  03  січня   2015 року  підтвердити   участь у ІІ етапі Фестивалю  за телефонами: 095 130-69-57– Ткач Олена Дмитрівна, методист  Мукачівського Будинку школярів; 0663784525 – Готюр Лариса Богданівна, заступник директора Мукачівського Будинку школярів; (03131) 2-15-04 оргкомітет фестивалю.
4.6. Всім учасникам фестивалю мати із собою фонограми двох пісень (+) для участі у гала-концерті, що відбудеться 11 січня 2015 року на центральній площі міста.
5. Критерії оцінювання
Рівень виконавської майстерності конкурсантів оцінюється за наступними критеріями:
- володіння голосом;
- зміст твору;
- аранжування;
- сценічний  костюм;
- сценічна культура;
- індивідуальність та внутрішня подача;

6. Визначення та нагородження переможців
    6.1. Переможців і призерів Фестивалю визначає компетентне журі.
    6.2. Всі учасники нагороджуються дипломами  учасника Всеукраїнського відкритого  фестивалю - конкурсу дитячо-юнацької естрадної пісні «Різдвяна   зіронька  2015»
    6.3. Переможці Фестивалю нагороджуються дипломами  лауреата Фестивалю і пам’ятними  сувенірами.
    6.4. Додаткові призи учасникам фінального етапу фестивалю можуть встановлюватись спонсорами, глядачами, членами оргкомітету.
    6.5. Рішення журі не обговорюється і не оскаржується.
7. Фінансування
7.1. Проїзд, проживання, харчування учасників, реєстраційний внесок здійснюються за рахунок організації, яка відряджає або інших джерел відповідно до чинного законодавства України.

8. Документація фестивалю
8.1. Для участі у фестивалі подаються наступні документи:
- заявка на участь у Фестивалі (додатки №1, №2)  подається до 10 грудня  2014 року за електронною адресою BSH.07@mail.ru
Заявка заповнюється за всіма вимогами!
-  копія свідоцтва про народження або паспорту конкурсанта,
- копія ідентифікаційного коду керівника колективу (для ансамблів) та індивідуальних виконавців (для солістів, дуетів, тріо).
- заявки на замовлення готелю, екскурсійної програми, та відеозапису фестивалю подаються в заявці з конкретними датами та кількістю осіб для проживання.
Дата приїзду для участі в конкурсі та дата від’їзду сповіщається в оргкомітет не пізніше 24 грудня 2014року.

 

  Завантажити положення та анкети


Додати коментар

Ім'я:*
E-Mail:
Коментар:
Запитання:
2+2=
Відповідь:*
Введіть код: *